Elke onderneming heeft administratieve lasten, zoals bijvoorbeeld het inhuren van administratief personeel of het uitbesteden van de administratie aan een administratiekantoor. Voor veel ondernemers kosten de administratieve lasten veel tijd. Kostbare tijd die u liever anders besteed. Wij kunnen u een aantal zaken uit handen nemen.
Diensten aan ondernemers:
·
|
Samenstellen van de jaarrekening,
|
·
|
Berekenen en doen van de BTW aangifte,
|
·
|
Financiële administratie (crediteuren, debiteuren, kas/bank en grootboek administratie) ,
|
·
|
Belastingaangiftes & advies (loonbelasting, omzetbelasting, vennootschapsbelasting en IB.),
|
·
|
Diverse periodieke rapportages (maandcijfers, kwartaal cijfers, jaarrekening e.d.),
|
·
|
Advies voor het oprichten van een BV of omzetten van eenmanszaak/V.O.F. naar BV,
|
·
|
Ondersteuning & advies startende ondernemer,
|
·
|
Ondersteuning bij een belasting controle.
|
Uiteraard kunt u overwegen slechts een gedeelte hiervan door ons te laten uitvoeren.
Bijvoorbeeld alléén de IB aangifte, maar ook het beheren van uw gehele financiële administratie.